سیصدو سیزده یار

لشکر رزمنده انصارالمهدی موعود (عج) زرقان

سیصدو سیزده یار

لشکر رزمنده انصارالمهدی موعود (عج) زرقان

یا فارس الحجاز دلم مبتلای توست

مهدی ملاصادقی | پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۸ ب.ظ
یا فارس الحجاز دلم مبتلای توست از لحظه نخست دلم آشنای توست این ندبه ها که هر سحر جمعه میکنم احساس عاشقانه قلبم برای توست برگرد یوسفا که جوانی گذشت و رفت صد عمر هم که داشته باشم فدای توست هر چند خانه دل من غرق ظلمت است با یک نگاه روشن ماهت،سرای توست
  • مهدی ملاصادقی

فارس الحجاز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی